Autor: Helen Roots • 8. august 2023

Praktiline kuulamine: juhi võimas tööriist kas innustab töötajat või keerab kõik võssa

Koolitaja Ruti Einpalu tõi saates välja, et tagasisidet andma hakates on nutikas läbi mõelda, kuidas anda tagasisidet nii, et seda tegelikult mitte anda.
Foto: Erakogu
Milline on ideaalne tagasiside? Miks tagasisidet samal ajal oodatakse ja peljatakse? Mis juhtub kehva tagasiside korral ja mis roll on seejuures suhetel ja usaldusel? Vastused saab värskest Äripäeva raadio saatest "Töö ja palk".

Saates on külas coach ja koolitaja Ruti Einpalu ning juttu tuleb tagasisidest – mida see endast kujutab, missugune on väärtuslik tagasiside, millel on võime töötajat innustada ja motiveerida, missuguseid oskusi tuleb hea tagasiside andmiseks lihvida ja kuidas on võimalik kõik kergekäeliselt tuksi keerata.

Võtame põhjalikult luubi alla selle võimsa ja sageli alahinnatud vahendi juhi arsenalis, mis õige kasutamise korral võib olla ülimalt motiveeriv, ent valesti pruukides omada täiesti vastupidist efekti. Uurime, missuguseid oskusi on vaja endas arendada, et üleüldse tagasisidet andma hakata, ja selgitame välja, mille poolest erineb tagasisidevestlus üks-ühele-vestlusest ja arenguvestlusest. Räägime ka edasisidest ja selle plussidest ning hamburger-tagasisidest ja selle miinustest.

Saadet juhib Helen Roots.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456