20. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

2000 USA dollarit lahkumisavalduse eest

See pole nali – just sellise pakkumise saavad kõik Zappose veebikaubamaja uued töötajad esimese töönädala lõpus. Igal uustulnukal on neljanädalase sisseelamisprogrammi jooksul võimalus vahetada oma töökoht kahe tuhande dollari vastu, ja nii uskumatu kui poleks, see toimibki: Zapposes töötavad ainult pühendunud ja õnnelikud töötajad.

Kinga- ja riidekaubamaja Zappos on ilmselt maailma üks edumeelsemaid ettevõtteid, sest ülaltoodu on vaid üks näide paljudest, mis Zappose eriliseks teevad. Ettevõtte kasv riskantsest start-up’ist 1500 töötaja ja miljardikäibega ettevõtteks on ehtameerikalik edulugu.

Ettevõtte tegevjuht Tony Hsieh keskendub ettevõtte juhtimisel peamiselt kolmele võtmevaldkonnale, milleks on ettevõtte kultuur, töötajate arendamine ja klienditeenindus. See on end kuhjaga õigustanud, sest Zappos on tänaseks lausa seitsmel korral pääsenud FORTUNE 100 edetabelisse maailma parimate tööandjate seas. 

Ettevõtte kultuur on miski, mis ebamäärase mõistena jääb sageli tagaplaanile ning mille mõju töötajate motivatsioonile, töö kvaliteedile ja majandustulemustele on enamasti suurelt alahinnatud. Kultuur pole silt kontoriseinal ega loosunglikud hüüdlaused ettevõtte PowerPointis. Zappos on enese jaoks ettevõtte kultuuri selgelt mõtestanud ja taandanud kümnele põhiväärtusele, mis on lõimitud kõigisse ettevõtte protsessidesse.

Millised on need Zappose kümme põhiväärtust, mis on teinud riskantsest start-up’ist maailma ühe tähelepanuväärseima ettevõtte ja ihaldatuima tööandja? Kuidas luua kultuur, mis on ühtaegu nii lõbus kui ka veider, aga samas tulemuslik? Kuidas aitab töötajate võimustamine tõsta kliendirahulolu? Mis põimib tugeva emotsionaalse sideme nii töötajate kui klientidega?

Neile ja paljudele teistele küsimustele saad vastused 20.-21. aprill 2017 Tallinnas toimuval XXV PARE Personalijuhtimise Aastakonverentsil „Päev pärast homset”, mille üheks peaesinejaks on Zappos.com esindaja Erica Javellana (USA).

PARE konverentsi teisteks peaesinejateks on Thinkers50 juhtimismõtlejate hulka kuuluv London Business Schooli strateegia ja ettevõtluse professor Julian Birkinshaw (UK), kes räägib, kuidas muuta organisatsioon tulevikukindlaks. Rice University juhtimise ja psühholoogia professor ja tunnustatud juhtimiskoolitaja Brent Smith (USA), kes räägib kuidas luua uutmoodi partnerluse tingimustes tulemuslik meeskond. Lisaks on konverentsi programmis ja töötubades tulemas veel palju põnevat. 

Tule ja mõtle kaasa XXV PARE Personalijuhtimise Aastakonverentsil Päev pärast homset 20.-21. aprillil 2017 Tallinnas!

Lisainfo ja registreerimine PARE kodulehel.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456