(Sisuturundus) Inimlik personalifirma

Inimlik personalifirma
Inimlik personalifirma

Tööjõurendi ja värbamisega tegelev ettevõte Finesta Baltic võttis oma juubeliaasta puhul kasutusele uue visuaalse keele ja logo, mis kujutab naeratava inimese nägu.

“Me teeme oma tööd naudinguga ja muidugi soovime tuua naeratuse nii klientide kui ka tööotsijate näole,”selgitab uue visuaali tähendust Finesta juht Heikki Mäki. Inimnäolise logo sünnile aitas kaasa see, et Finesta konsultantide suhted klientidega, kes töötajaid otsivad, on inimlikud ning pakutavad lahendused on alati paindlikud.

Heikki Mäki esmane kokkupuude Finestaga leidis aset siis, kui ta ise oli Elcoteqi Tallinna tehase juhatuses. Seega on ta olnud tööjõuteenuse kliendi rollis ja mõistab kiire tööjõuvajaduse muutumise tagamaid. Teisalt näeb ta ‘töövõtja’ mõiste taga eelkõige inimest. “Minu jaoks on ülioluline, et inimestega käitutaks hästi,” viitab Mäki enda ja oma ettevõtte väärtustele. Seetõttu valitakse Finestas ettevõtteid, kellega koostööd teha. Finesta vahendab vaid selliseid töökohti, kus töötingimused on head ja inimestesse suhtutakse lugupidavalt.

Finesta Baltic sündis 10 aastat tagasi. Alguses vahendas Finesta renditöötajaid Elcoteqi ja veel paari väiksemasse ettevõttesse Eestis ja Soomes. Esimesel tegevusaastal töötas värbajana üks inimene ja juba samal aastal sai Finesta kaudu tööd üle saja renditöötaja. Täna on Finesta meeskonnas üle 20 töötaja ning renditöötajate arv ligikaudu 1000. Mainitud esimene värbaja on jäänud meeskonda siiani.

Heikki Mäki sai Finesta osanikuks ja hakkas ettevõtet juhtima 2011. aastal. “Mõtlesin, et Finesta võiks olla nagu personaliteenuste kaubamaja, kust saab kõik vajaliku,“ avalikustab Mäki oma toonase visiooni. Renditeenuse kõrval pakutaksegi praegu värbamisteenust, raamatupidamist ja tööjõu strateegilisi konsultatsioone. Hiljuti toetas Finesta investeeringuga idufirmat Skillific, mis lihtsustab tulevikus nende värbajate tööd, kes interneti vahendusel töötajate kohta infot otsivad. “Selle sammuga soovime nihutada personalivaldkonna tehnoloogilise arengu piire,” kommenteerib Mäki.   

Finesta järgmiseks ambitsiooniks on rahvusvahelistumine. Viimase aasta jooksul on Finesta avanud kontorid Helsingis, Riias, Vilniuses ja Panevëþyses, samuti on tegevust alustatud Ðveitsis. Eesti suurim personalifirma püüab liidripositsiooni kogu Baltikumis. Laienedes väljapoole Baltimaid on Soome ja Ðveits alles esimesed sammud. Uus loosung Ahead with you näitab Finesta meeskonna tahet leida edasipüüdlikele ettevõtetele õiged inimesed ja inimestele õige töö – riigipiiride üleselt.

Finesta uue visuaalse identiteedi töötas välja disainiagentuur Velvet.

Vaata ka Finesta värsket veebikodu.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST PUaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Personaliuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

Peopaik

Pidupäev Hestia Hotel Laulasmaa Spa's

Laulasmaa loodus on maagiline. Just siit on ammutanud inspiratsiooni maailma enim mängitud kaasaegne helilooja Arvo Pärt ja just siin on seetõttu 2018. aasta sügisel avanemas muusikasõprade meka – Arvo Pärdi Keskus. Kust siis veel ammutada häid mõtteid, kui mitte Laulasmaalt?

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Valdkonna töökuulutused