Kuidas töötada välja ühtset väärtuspakkumist

sihtruhm
Väga erinevate ametirühmade esindajate puhul tuleks alustada eri sihtrühmade...

Kuidas luua töötaja väärtuspakkumist, kui ettevõttes töötab väga erinevate ametirühmade esindajaid?

Tööandja mainekujunduse tuumaks on ettevõtte lubadus töötajatele ehk töötaja väärtuspakkumine. See sisaldab nii materiaalseid kui ka mittemateriaalseid hüvesid, organisatsioonikultuuri, juhtimispraktikaid ja väärtusi, mida seostatakse konkreetse tööandjaga nii organisatsiooni sees kui ka väljaspool.

Täispikkuses näevad seda lugu premium-sisu tellijad

Vormista ajakirja Personali Praktik Premium-sisu ühe kuu proovitellimus hinnaga 12.50 €
(km-ga 13.63 €)

Premium-sisu kasutaja saab:

  • ligipääsu kõigile ajakirja „Personali Praktik“ lugudele, mis eeldavad sisselogimist
  • ligipääsu kõigile ajakirja „Personali Praktik“ PDFidele
  • infolehe „Palk“ valitud lugudele
  • Ajakirja Personali Praktik paberväljaande

Telli aastane juurdepääs Premium-sisule

Juurdepääs veebis +
ajakiri „Personali Praktik“ postkasti
130 € (km-ga 141,70 €)

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Personaliuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

Peopaik

V nagu vesi ja vaba aeg

V on veemõnude ja vaba aja veetmise element, mis märgib kõike võrratut ja vajalikku. Hotellist, spaast, restoranist, kohvikust ja konverentsikeskusest koosnev kompleks on koht, kus unustad kõik üleliigse ja pühendud vaevata kõigele, mis elus tegelikult oluline on. Hea tervis. Head inimesed. Hea tuju.

Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

Valdkonna töökuulutused