Ootused personaliotsingu teenusele: anna oma panus!

intekas

Eesti turul on hulgaliselt personaliotsingu teenust pakkuvaid ettevõtteid – on suuremaid ja väiksemaid, kohalikke ja rahvusvahelisi teenusepakkujaid, kes on keskendunud tippjuhtide, spetsialistide või lihttööliste värbamisele. Mis aga värbamisjuhile teenusepakkuja valikul tõeliselt korda läheb, millised aspektid on otsuse langetamisel kõige olulisemad ja kuidas leida sobivaimat koostööpartnerit? Osale uuringus, mille tulemustest sõltub teenuse edasine kvaliteet!

2001 aastal avaldatud artiklis „Managing customer expectations in professional services” selgitab autor Jukka Ojasalo erinevate võimalike ootuste olemust ja olulisust. Ta soovitab meetodeid, kuidas juhtida ja ohjata eri liiki ootusi nii, et need soodustaksid kliendi pikaajalist rahulolu ja tugevaid suhteid. Eestis samasisulised uuringud aga puuduvad, mistõttu on siinse kirjutise autori lõputöö eesmärk selgitada välja ootused personaliotsingu teenuse suhtes ja uurida ka teenust kasutanud ettevõtetelt nende kogemusi, et teha selle põhjal järeldusi Eestis pakutava teenuse kvaliteedi kohta.

Ideaalis peaks valmiv analüüs andma ülevaate tähtsamatest ootustest personaliotsingu teenusele ja ka tingimustest, mille suhtes võivad ootused väga erinevad olla. Kui selgitada välja tingimused ja aspektid, mille kohta teenuse tellijal on tekkinud ootused, saab teenusepakkuja olulisemad punktid eelnevalt veelgi põhjalikumalt läbi rääkida, tagades selle, et klient ei võtaks midagi iseenesestmõistetavalt. Enne teenuse osutamist on oluline, et teenusepakkuja suudaks muuta kliendi ebarealistlikud ootused realistlikumaks ja hägused või segased ootused selgemaks. See omakorda tagab lõpptulemusena teenuse veelgi parema kvaliteedi ja kliendi suurema rahulolu.

Hea lugeja, kui sa oled oma igapäevatöös vähemal või suuremal määral seotud personalitöö või värbamisega, siis palun sul leida 5–10 minutit, et täita ära väike küsimustik, mis asub siin!

* NB! Uurimistulemusi jagab autor lahkesti kõigi soovijatega ja analüüsitulemuste põhjal valmib ülevaateartikkel ka Personaliuudistele!

Osale arutelus

  • Karin Meikas, TTÜ magistrant

Toetajad

Jälgi Personaliuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

Peopaik

Energia avastuskeskus – pinget pakkuv ja ootamatult šikk peopaik

Tallinna vanalinna ja Kalamaja piiril asuv Energia avastuskeskuse hoone on sadade üritusekorraldajate jaoks vastanud kolmele üliolulisele kriteeriumile: a) vana elektrijaama masinamaja peasaal on ootamatu, ent šikk peopaik, b) suurel ekspositsioonialal on külalistele garanteeritult avastamisrõõmu, ja c) keskuse asukoht on lihtsalt väga hea.

Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

Valdkonna töökuulutused

Posti Group is looking for a TEAM LEADER

Manpower OÜ

08. oktoober 2017