Facebook kuulutab LinkedInile sõja

varban

Juba mõnda aega on arutletud selle üle, kas Facebook võiks LinkedInile värbamisäris konkurentsi pakkuda. Selle nädala alguses avastas TechCrunch üllatusena oma Facebooki-lehelt võimaluse jagada töökuulutusi. „Olles jälginud väiksemate ettevõtete käitumist Facebookis, oleme märganud, et paljud neist jagavad oma lehel töökuulutusi. Katsetame praegu valitud kasutajate peal võimalust luua oma lehele töökuulutus ja võtta vastu kandideerimisavaldusi,” selgitab Facebooki esindaja.

Mida see värbajate jaoks tähendab?

LinkedInis on 467 miljonit kasutajat, samal ajal kui Facebookis on neid 1,79 miljardit. See tähendab, et peaaegu kõigil on Facebooki-profiil, mis rohkemal või vähemalt määral annab infot kasutaja varasema töökogemuse, hariduse ja huvide kohta. Värbajad saavad nüüd töökuulutuste lisamisel ja jagamisel seda infot arvesse võtta.

Uuendus võimaldab tööandjatel jagada töökuulutusi spetsiaalselt selleks ette nähtud formaadis ning tõsta esile konkreetseid üksikasju, nagu tööaeg- ja koht, vajalik kvalifikatsioon, palk jne. Lisaks sellele saavad jagatavad töökuulutused spetsiaalse disaini, tänu millele paistavad need uudistevoos teiste teemade seas silma ja jõuavad sel moel kiiremini potentsiaalsete kandidaatideni.

Jagatavad töökuulutused ilmuvad eraldi „jobs tab” sektsioonis, mida on tänu spetsiaalsele maandumislehele võimalik jagada ka potentsiaalsete kandidaatidega. Kui tegemist on atraktiivse tööandjaga, võimaldab see kasvatada ka lehe jälgijate hulka.

Kandideerimiseks tuleb vajutada „Apply Now nupule, mis käivitab kasutaja Facebooki-lehel oleva info põhjal eeltäidetud ankeedi. See võimaldab tööotsijatel kandideerida erinevatele ametikohtadele kiiresti ja mugavalt.

Kandideerimisavaldused jõuavad automaatselt lehe haldaja Facebooki-postkasti, võimaldades kandidaatidega suhelda Facebooki chat’i vahendusel. Kuna samasse postkasti jõuavad ka kõik ülejäänud kirjad, pakub Facebook parema haldamise huvides ka võimalust suunata kandideerimisavaldused värbaja e-posti aadressile.

Sarnaselt teiste Facebooki reklaamvormidega on töökuulutusi võimalik lisatasu eest kuvada ka rohkemate kasutajate uudistevoos, jõudes nii suurema hulga potentsiaalsete kandidaatideni. Facebook konkureerib sel viisil otseselt LinkedIni turundusvõimalustega.

Täna on töökuulutuste lisamine Facebooki alles katsejärgus ning pole teada, kas ja millal see Eesti kasutajateni jõuab. Igatahes on, mida oodata!

Allikas: refereerinud Brandem TechCrunchi vahendusel

Osale arutelus

  • Pille Riin Pettai, Brandemi turundusjuht

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Personaliuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

Peopaik

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Valdkonna töökuulutused

FINANTSVALDKONNA ETTEVÕTE ootab oma meeskonda kogenud PERSONALIJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

22. oktoober 2018