Strand SPA & konverentsihotell trumpab konkurendid üle rikkaliku kogemustepagasiga

pilt1
Strand SPA & konverentsihotell

Lääne-Eesti suurimal konverentsikeskusel on 25 aastat kogemusi ürituste korraldamises. See fakt saadab kindla sõnumi klientidele – võimekas ja usaldusväärne, professionaalne ja kvaliteetne. Just selline koostööpartner on Strand.

Strandi lugu

Strandi ajaloolise hoone näol on tegu ühe lopsakaima näitega 1970. lõpu ja 1980. aastate alguse Eesti arhitektuurile omasest läänest kokku laenatud postmodernismist. Praeguse aja „klaasmajade“ kõrval on tegemist mingis mõttes tõelise vaatamisväärsusega. Varasemalt pansionaadina tegutsenud ning Moskva Infoagentuuri Novosti ajakirjanikke võõrustanud Strand võttis oma esimese külalise hotellina tegutsedes vastu 13. novembril 1992. aastal. Esimestel tegutsemisaastatel oldi dilemma ees, kas valida sanatooriumi või konverentsihotelli tee. Valiti äri- ja konverentsihotelli suund, mida viimased veerandsada aastat järjepidevalt arendatud on.

Jurmala Theater
Jurmala Theater

Lääne-Eesti suurim konverentsikeskus

Strandil on olemas kõik vahendid ja kogemused, et pakkuda oma klientidele parimaid lahendusi erinevate ürituste korraldamiseks. Kaheksa erimõõdus saali, mille hulgast leiab iga üritus endale sobiva - olgu selleks siis koosolek, seminar, vastuvõtt, pulm, sünnipäev, firmapidu, jõulupidu, aastavahetuspidu, kontsert, etendus, võistlus vmt. Erinevate ürituste spetsiifikast tulenevalt aitab Strandi vilunud meeskond välja mõelda lahendusi detailideni. Loomulikult kuulub kõikide saalide varustusse ka kaasaegne konverentsitehnika. „I“-le panevad mitu täppi lõõgastav spaa, mullivanniga privaatsaun, erinevatest rahvusköökidest inspireeritud restoran, põrgulikult põnev siseminigolf ning merevaatega mugavad toad, kus peale pikka päeva energiavarusid taastada. Terviklahendused ühe katuse alt!

Jurmala Banquet
Jurmala Banquet

Väärtused on esikohal

25 tegutsemisaasta järel mõistab Strandi meeskond empaatiavõime ning vastutustunde ülimat olulisust. Oskus end kliendi kingadesse mõelda on prioriteetseim kogu kollektiivis. Väärtustatakse klienti ning tema aega ja sellepärast kogutakse järjekindlalt ka tagasisidet, et teha veelgi paremini ja veelgi kvaliteetsemalt.

Galerii

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Personaliuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad