Mida uurida klienditeenindajaks soovijalt

vestlus

Olid ajad, mil klienditeenindaja töö oli puhtalt reaktiivne – vastata küsimustele ja lahendada probleeme. Suurenenud konkurents ja klientide kõrgemad ootused nõuavad klienditeenindajatelt proaktiivsemat rolli.

Klienditeenindajad on nii probleemide lahendajad, firma saadikud kui ka müügimehed. Nad mõjutavad klientide lojaalsust ja ostuharjumusi. Seepärast on klienditeenindajate valik, palkamine ja sooritus organisatsiooni üldise edu jaoks väga tähtis.

Täispikkuses näevad seda lugu premium-sisu tellijad

Vormista ajakirja Personali Praktik Premium-sisu ühe kuu proovitellimus hinnaga 12.50 €
(km-ga 13.63 €)

Premium-sisu kasutaja saab:

  • ligipääsu kõigile ajakirja „Personali Praktik“ lugudele, mis eeldavad sisselogimist
  • ligipääsu kõigile ajakirja „Personali Praktik“ PDFidele
  • infolehe „Palk“ valitud lugudele
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja;
  • Ajakirja Personali Praktik paberväljaande

Telli aastane juurdepääs Premium-sisule

Juurdepääs veebis +
ajakiri „Personali Praktik“ postkasti
130 € (km-ga 141,70 €)

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Personaliuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

Peopaik

Pidupäev ajaloolises Roseni Tornis

Eksklusiivsed peoruumid - Roseni Torni väga hea asukoht südalinna tuiksoonel, kaasaegne esitlustehnika ning suurepärane ajalooline interjöör loovad mõnusa keskkonna erinevateks sündmusteks.

Korralda oma koolitus või konverents tulirelvamuuseumis ja lasketiirus

Taktikalise laskmise keskus suudab teile korraldada unustamatu firmaürituse. Meie konverentsiruum asub tulirelvamuuseumis, kus saab tutvuda tulirelvade ajalooga, viia läbi koolitusi või konverentse.

Valdkonna töökuulutused

FRUIT XPRESS otsib PERSONALIJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

25. september 2018