Mida uurida klienditeenindajaks soovijalt

vestlus

Olid ajad, mil klienditeenindaja töö oli puhtalt reaktiivne – vastata küsimustele ja lahendada probleeme. Suurenenud konkurents ja klientide kõrgemad ootused nõuavad klienditeenindajatelt proaktiivsemat rolli.

Klienditeenindajad on nii probleemide lahendajad, firma saadikud kui ka müügimehed. Nad mõjutavad klientide lojaalsust ja ostuharjumusi. Seepärast on klienditeenindajate valik, palkamine ja sooritus organisatsiooni üldise edu jaoks väga tähtis.

Täispikkuses näevad seda lugu premium-sisu tellijad

Vormista ajakirja Personali Praktik Premium-sisu ühe kuu proovitellimus hinnaga 12.50 €
(km-ga 13.63 €)

Premium-sisu kasutaja saab:

  • ligipääsu kõigile ajakirja „Personali Praktik“ lugudele, mis eeldavad sisselogimist
  • ligipääsu kõigile ajakirja „Personali Praktik“ PDFidele
  • infolehe „Palk“ valitud lugudele
  • Ajakirja Personali Praktik paberväljaande

Telli aastane juurdepääs Premium-sisule

Juurdepääs veebis +
ajakiri „Personali Praktik“ postkasti
130 € (km-ga 141,70 €)

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Personaliuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

Peopaik

Tallinna Õpetajate Maja – väärikas peo ja koolituskoht vanalinna südames

Tallinna Õpetajate Maja on raekoja platsi ääres asuv kolmest majast koosnev kompleks, kus on võimalik korraldada pidusid, konverentse, koolitusi, vastuvõtte, kontserte ja palju muud.

Krahv Mannteuffeli suvemõis (Kursi jahiloss)

Eestimaa keskel, käänuliste Pedja ja Kaave jõgede vahelisel alal on ellu ärganud üks vana ja majesteetlik hoone. See on krahv Mannteuffelile kuulunud suvemõisa peahoone aastast 1888, rahvasuus tuntud kui Kursi jahiloss. Seda maja võiks nimetada ka Eesti jahilosside krooniks, ajaloole on väärikas koht tuttav juba 130 aasta jooksul.

Valdkonna töökuulutused

Personaliuudiste uudiskirjaga liitumine