Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Emotsionaalne suhe töötajaga määrab koostöö tugevuse
Sustinere partner Katri Rohesalu
„Sõda talentide pärast”, „Atraktiivne tööandja”, „Y-põlvkonna teistmoodi ootused tööle”, „Tuleviku töö” – need on pealkirjad, mida näeme meedias ja konverentsidel üha rohkem. Eesti ettevõtted on silmitsi kasvava konkurentsiga tööturul, millega tugevneb surve palkadele, tõusevad ootused juhtimisvõimekusele, töösuhete vormile, töö sisule, paindlikkusele ja kvaliteedile. Löögi all on nii võimekus leida uusi töötajaid kui ka hoida olemasolevaid.
Eesti Panga president Ardo Hansson ütles 2017. aasta majandusprognoosi ettekandes, et palgatõus väljendab majanduse inimressursikesksemaks muutumist. See tähendab, et tööandjad peavad muutuma rohkem inimesekeskseks.