Karin Kuimeti sõnul näitas jaanuaris toimunud Taxify taksojuhtide mitteametlik meeleavaldus, kui kiiresti ja efektiivselt suudetakse sotsiaalmeedia kanalite abil koonduda ettevõtte vastaseks meeleavalduseks. „Sisuliselt pole töötajatel ühise jõuna koondumiseks enam vaja formaalset ametiühingut, vaid lihtsalt Facebooki gruppi, kus infot jagada ja protestiaktsioone organiseerida,” rääkis Kuimet.
„Põhja-Aafrika ja Lähis-Ida diktaatorite vastu süttinud Araabia kevad tõestas, et sotsiaalmeedia abil saab isegi riike kukutada, mille järel nii-öelda juhitud demokraatiaga riigid Venemaa ja Hiina neid kanaleid piirama hakkasid. Samamoodi annab digiajastu ka ettevõtete töötajatele senisest palju rohkem võimu ja võimalusi oma õiguste eest seista,” ütles Kuimet.
Ettevõtluskõrgkooli Mainor personalijuhtimise õppejõu sõnul eksisteerivad Eestis erinevalt Põhjamaadest elujõulised ametiühingud vaid mõnes valdkonnas või suurettevõttes. „Sotsiaalmeedia annab ka väikeste ja keskmiste organisatsioonide töötajatele kollektiivse hääle nii internetis, tänaval kui meedias,” ütles Kuimet, „selline areng on igati tervitatav ning muudab Eesti ettevõtted demokraatlikumaks ja läbipaistvamaks.”