Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas kirjutada mõjuvat tööpakkumist
Enamik ametikirjeldusi on ajast ja arust. Põhjus on selles, et tihtipeale kasutatakse väga vanu ja aegunud tööpakkumiste põhjasid, mida ettevõttes kunagi tarvitati.
Palju tööpakkumisi on seetõttu tiheda tekstiga igandid samas keeles, mida kasutas tööandja vaba töökoha reklaamimiseks veel sellel ajal, kui töösoovijad saatsid oma CV-sid faksiga. Need ametikirjeldused sisaldavad vähe teavet ega meelita parimaid tööotsijaid kandideerima. Hea uudis on see, et töökuulutust on kerge ajakohastada.
Kirjutage sina-vormis