Autor: Mari Kõlli • 31. august 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

9 nippi, et firmaüritus õnnestuks

Äripäeva Konverentsikeskuse juht Mari Sarapuu jagab nippe ja soovitusi, millest firmaüritusele tehnilise teostaja või tehnikapakkuja valikul lähtuda ja kuidas hea koostöö saavutada.
Läbimõeldud tegutsemine ei lase üritusel vett vedama minna!
Foto: Vadym Drobot, GraphicStock

1.Mõtle läbi ürituse stsenaarium. Ülioluline on läbi mõelda detailid ja lõpuks teada, milline on kulu. Poolik ja läbimõtlemata stsenaarium toob ootamatuid olukordi korralduses ja viib ka eelarve miinusesse.

2.Küsi mitu pakkumist. Võrdle hinda ja teostust, aruta pakkumine pakkujaga läbi. Pakkumisi võrreldes näed kvaliteedi ja hinna suhet turul. Julge küsida ka erinevaid lahendusi ja rumalaid küsimusi pakkujalt, sest oluline on taas kõik detailid läbi arutada ja vastastikusest kokkuleppest ühtviisi aru saada, et vältida hilisemaid n-ö ämbrisseastumisi.

Tule ja osale koolitusel, kuidas edukalt ja stressivabalt äge firmaüritus korraldada! 18. septembril toimub Äripäeva Akadeemia koolitus „Firmaürituste projektijuhtimine“, mis õpetab edukalt ja stressivabalt meeldejäävat firmaüritust korraldama! Koolitust viib läbi suure kogemuste pagasiga koolitaja Mari Kõlli. Tutvu koolituse programmiga SIIN!

3.Küsi pakkumisel soovituskirju. Arvesta, et paberile võib kõike kirjutada, kuid olulised on reaalsed kogemuslood ja inimeste tagasiside teenuse kohta. Julge neid küsida ja saad vältida eos juba võimalikke vigu!

4.Räägi pakkujaga läbi, et leida parim lahendus. Oluline on vastastikune suhtlus ja asjadest õigesti aru saamine. Ükski asi ei saa olla liiga tühine. Ei saa eeldada, et midagi saad iseenesest tehtud, pigem ununeb asi ürituse päeval ära ning jääbki tegemata.

5.Koosta stsenaarium ja/või edasta raider (bändi nõuded). Sel juhul pead ise mõtlema väga põhjalikult läbi ürituse toimumise ja samuti garanteerid selle, et tehnikapartneri jaoks on konkreetselt kõik kirjas, mida on vaja teha ja mida ootad.

1.Et tehnik jätaks endale piisavalt ettevalmistusaega ja jõuaks kohale õigel ajal. Eelmiselt ürituselt kiiruga kohale tormav tehnik võib eelmise ürituse venides häirivalt hilineda.

2.Uuri, millist tehnikat ta kasutab, kui läbimõeldult tehnik planeerib.

3.Uuri, kuidas on tehnik varustatud tagavaraseadmetega ja kuidas käitub, kui mõni seade peaks tõrkuma või töötamast lakkama.

4. Kui üritusel pakutakse süüa, siis jälgi, et tehnik leiaks ikka ka hetke ja võimaluse süüa-juua saada.

6.Kooskõlasta muudatused tehnikuga, et tal poleks üritusel üllatusi. Kommunikatsioon ja uue info operatiivne edasiandmine on kõige võti!

7.Lepi kokku, kuidas tehnik üritusel riides peab olema, et ta oleks ürituse stiiliga kooskõlas. Väike detail, mis võib jääda planeerides märkamata, aga on ürituse miljööd arvestades üsna oluline.

8.Usalda, aga kontrolli, eriti, kui koostöö on esmakordne.

9.Käitu koostööpartneriga mitte ainult nõudlikult, vaid ka viisakalt ja sõbralikult. Tegu on ju koostööga.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456