Oleme märganud, et kliendinõustaja (varem telleri) positsioonile kandideerib aina vähem küpseid ja elukogenud inimesi. Samas pakub see ametikoht kõige põhjalikumat väljaõpet, sobides tänu sellele nii eri tausta kui ka vanusega inimestele. Kuna soovisime julgustada Swedbanki kandideerima ka vanemas eas inimesi ja suurendada vanuselist mitmekesisust pangakontoris, algatasime seeniorkogemusega digipraktikantide projekti.
2017. aasta septembris avaldasime töökuulutuse, milles otsisime osalejaid tähtajalisse digipraktikantide projekti. Digipraktikantide ülesanne oli parandada klientide teadlikkust Swedbanki digikanalitest (internetipank, mobiiliäpp, Smart-ID). Projekti olid eelkõige oodatud kandideerima inimesed, kellel oli suur elu- ja töökogemus, aga puudus varasem kokkupuude pangandus- ja digiteemadega. Sihtisime vanuserühma alates 45. eluaastast.