3. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Äriline ja kliendikeskne mõtteviis

Tehnoloogia hoogne areng, demograafilised muutused, üleilmastumine, ärimudelite, töövormide ja üldise töökultuuri muutumine vormivad tööelu järjekindlalt ümber. Nende suundumuste koosmõjul teadvustavad nii tööandjad kui ka töötajad vajadust personali- ja karjääriteenuste järele üha rohkem.
Foto: GraphicStock

OSKA tuleviku-uuringud on nüüdseks analüüsinud tööjõu- ja oskuste vajadust kokku 14 elualal haridusest masinatööstuseni. Kui paljudes majandusharudes on teravad probleemid tööjõupuuduse, oskuste vananemise või haridusega, siis personali- ja administratiivtöös on suures plaanis kõik korras. Selles valdkonnas on hästi väljakujunenud ja mitmekesised õppimisvõimalused, populaarsed erialad, rohkelt erialase väljaõppe või sobivate eeldustega inimesi ja aktiivsed erialaorganisatsioonid, kes innuga kutsealade arengusse panustavad. See paistis välja ka uuringu koostamises osalenud eksperdikogu pühendunud tööst.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456