18. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Et tulemuste juhtimisel oleks tulemus

Paljudes organisatsioonides on tulemuste juhtimine formaalne ja tegelikust tööprotsessist eemal seisev tegevus, mida tuleb teha, aga keegi ei mäleta enam miks. Mida saame teha paremini, et tulemuste juhtimisel oleks tulemus?
Young stylish businessman touching virtual interface button. Pillar of transparent blue light. Future bio style interior on background. Interfaces collection.
Foto: GraphicStock

Kõik, kes soovivad midagi saavutada, on ilmselt nõus sellega, et oma tegevuses on oluline järge pidada. Toimiv tulemuste juhtimise süsteem aitab organisatsioonidel seda teha, joondades oma elementide kaudu inimesed, ressursid ja süsteemid, et täita organisatsiooni strateegilised eesmärgid. Tulemuste juhtimine töötab ka hoiatussüsteemina, see annab varakult märku võimalikest probleemidest ja vajadusest muudatuste järele.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456