13. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sotsiaalmeedia kui sotsiaalse kapitali kandja

Karmeli Laugen
„Ütle mulle, kes on sinu sõbrad ja ma ütlen, kes oled sina ise”. See tuntud vanasõna ilmestab suurepäraselt tänapäeval sotsiaalmeedias kajastatavat infot. Nii kasutataksegi sotsiaalmeediat taustauuringu ühe meetodina.

Sotsiaalmeedia on vahend, tänu millele saame teada oma tutvusringkonda kuuluvate inimeste (kolleegid, sõbrad, juhututtavad, klassi-, trennikaaslased jne) päevarutiini – mida keegi sööb, millal magab, reisil käib või trenni teeb ning arvamusavaldusi enda ja teiste elu erinevate aspektide kohta: kes millise poliitikuga rahul(olematu) on, kellel on oma rahva pärast häbi, kes millist looma armastab, kes valesti parkijaid hukka mõistab jne.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456