9. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Noortele mõeldud tööandja bränding toob väärtuslikku järelkasvu

Tele2 kommunikatsioonijuht Egle Merbach
Foto: Helena Evert, Tele2 Eesti personalidirektor
Aasta algul liitusid Tele2-ga kolm ambitsioonikat noort, et võtta karjääriredeli asemel lift, sõita vahepeatusteta tipu lävele ja täita telekomiettevõte raamidest väljas ideedega. Tele2 personalidirektor räägib, miks otsustati korraldada konkurss Eesti parimale praktikakohale, kuidas algul otsitud ühest ametiõppijast sai kolm. Väljavalitud jagavad muljeid, milliseid ülesandeid unikaalne praktikaprogramm on neile poole aastaga esitanud.

„Tudeng võetakse praktikale, talle näidatakse rahvusvahelise ettevõtte otsustusprotsesside köögipoolt ja tema arvamus on teistega võrdväärne – sellist võimalust 24-aastasena tavaliselt ei avane,” on nüüdseks kuus kuud Tele2 tegevjuhi Argo Virkebau isikliku praktikandina töötanud Anton Savitš (24) veendunud.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456