9. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Värbamine ja valik e-keskkonna kaudu

Foto: GraphicStock
E-keskkonna kaudu värbamine on dünaamilisem võrrelduna traditsiooniliste võtetega, kuid toetab samuti värbamise ja valiku eesmärke. Milline on Eesti organisatsioonide kogemus e-võimaluste kasutamisel töötajate värbamiseks?

Interneti kasutamine tööotsinguteks, kandideerimiseks ja võimaliku tööandjaga suhtlemiseks on muutunud sotsiaalseks normiks. Seda mõjutab vähenenud lojaalsus tööandjale ja töösuhte lühiajalisus. Ent millised on praegused suundumused, mida peaksid silmas pidama tööandjad? Mida tunnetavad kandidaadid e-keskkonna ohtude ja eelistena? Mida ootavad tööotsijad e-keskkonna abil värbamisest? Neile küsimustele otsisin vastust oma magistritöös „E-keskkonna kasutamine töötajate värbamisel ja valikul Eesti näitel” (TTÜ).

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456