Heil toob välja, et agentuur loodi eesmärgiga aidata Eesti tööandjatel hoida ja leida endale häid töötajaid. Ka kolmeks esimeseks tegevusaastaks püstitatud eesmärgid said täidetud. „Praegu saab öelda, et ettevõtte käivitamise faas on edukalt läbitud ja Brandem on kujunenud Eestis tööandjaturunduse valdkonna eestvedajaks,” sõnas ta.
Ühtlasi usub Heil, et Brandemi ärimahud on tulevikus kindlasti kasvamas, kuna heade töötajate leidmine ja hoidmine on endiselt olulised probleemid, millega tööandjad silmitsi seisavad. „Me oleme ainus agentuur Eestis, kus on on ühtseks metoodikaks kokku pandud turundus- ja värbamisvaldkonna parimad praktikad, mis on meie klientidele toonud väga häid tulemusi.”
Marie Evart on uuteks väljakutseteks valmis ja võtab agentuuri juhtimise üle põnevusega. „Kolme aasta jooksul oleme kogu Brandemi tiimiga tõestanud, et suudame oma klientidele tuua käegakatsutavaid tulemusi.” Evarti sõnul on uue aasta eesmärgid juba paigas: „Meie eesmärk on endiselt olla tööandja turunduse eestvedaja Eestis ning aidata oma klientidel hoida ja leida häid töötajaid. Oma tegemistes toetume agentuuris paika panudud väärtustele. Oleme tulemustele orienteeritud ja rakendame ka edaspidi Brandemis välja töötatud ja korduvalt häid tulemusi toonud tööandja brändingu metoodikat,” lisas ta.