Autor: Kadi Tamkõrv • 11. juuni 2019

Juhtimiskvaliteedi parandamine pole vaid juhi kätes

Juhtimiskvaliteedist räägitakse ja kirjutatakse väga palju, ometi pole Eesti juhid veel sellisel tasemel, nagu olla võiksid.
Nortali personalijuht Kadi Tamkõrv
Foto: Raul_Mee, Raul Mee

Faktiliselt kinnitab madalat juhtimiskvaliteeti näiteks CV Keskuse eelmise aasta novembris tehtud uuring, mille põhjal suisa 2/3 töötajatest pole oma juhiga rahul. Samas on turg täis erinevaid juhtimiskoolitusi ning harivat lugemismaterjali leiab internetist tonnide kaupa. Personalijuhidki panustavad üha rohkem juhtide arendamisse, püüdes olla õigel ajal õiges kohas ja suunata juhti õigele rajale. Mida siis ikkagi veel teha saaks, et juhtimine oleks paremal tasemel ja inimesed end meeskondades õnnelikena tunneksid?

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456