• 21.02.23, 09:00

Ettevõtte kultuur muudatuste keerises

Ettevõtte kultuur on mulle alati veidi abstraktsena tundunud, seda eriti karjääri algusaastatel. Ilmselt on sellega aga nii nagu paljude teiste teemadega (töö)elus, mis kogemuse ja ajaga muutuvad selgemaks ja tähendusrikkamaks. Viimased kolm-neli aastat olen töökultuuri ja väärtuste teemadega kokku puutunud väga tihedalt ning ühtlasi ka veendumusele jõudnud, et igasuguste muudatuste juhtimine ettevõttekultuuri kontekstis on ilmselt (personali)juhile üks kõige keerukam ülesanne üldse.
Personalivaldkonna juht Kristi Ansberg
  • Personalivaldkonna juht Kristi Ansberg

Kultuuri muutmiseks on vaja kooskõla

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele