• 14.03.23, 10:00

Kuidas kaitsta oma teenindavat personali klientide kiusu eest

42,3% teenindusvaldkonna töötajatest on kogenud viimase aasta jooksul kiusamist, mida on põhjustanud kliendid, selgus Circle K korraldatud uuringust.
Kuidas kaitsta oma teenindavat personali klientide kiusu eest
  • Foto: Pexels
Möödunud aasta suve lõpus alustas Circle K kampaaniat „Palun ole heasoovlik meie töötajate vastu“. Eesmärk oli kutsuda kliente käituma teenindusjaamades töötajatega viisakalt. Sellega paralleelselt korraldati ka uuring, millega sooviti välja selgitada, kuivõrd on töötajad kogenud kiusamist, ahistamist ja kehalist vägivalda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele