Autor: Anu-Liis Aunroos, Thermory sisekommunikatsiooni- ja büroojuht • 21. aprill 2023

Sisekommunikatsioon on ettevõtte nägu

Tähenduseloomes on keskne roll tunnetel ehk emotsioonidel. Selleks, et inimesi tõeliselt huvituma panna, tuleb leida see faktor või väärtus, mis neid kõnetaks.
Foto: Pexels

Kui suudetakse luua toetav ja motiveeriv keskkond, kus inimesed tunnevad, et nende töö on tõepoolest oluline, siis on nad ka nõus firma eesmärkide täitmisse rohkem panustama.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456