Autor: Merit Pärnpuu • 5. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas kinnikiilunud töötaja ummikust välja tuua?

Ruti Einpalu: Et tagasisidet anda, tuleb kõigepealt mõista, mis see tagasiside on. Tagasiside andmine on kunst ja parimal juhul tõeline looming.
Inimesed valetavad, kui ütlevad, et tahavad tagasisidet, kahtlustab juhtimiskoolitaja Ruti Einpalu. Tegelikkuses juhtub sageli, et tagasisidet kardetakse ja käib võistlus – kes kardab rohkem, kas andja või saaja.

„Ümbernurga-keerutuste ja kriitika asemel tahame tegelikult sparringupartnerit, tahame saada toetust ja regulaarset infot, et oleme õigel teel,” märgib Einpalu.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456