Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas kinnikiilunud töötaja ummikust välja tuua?
Inimesed valetavad, kui ütlevad, et tahavad tagasisidet, kahtlustab juhtimiskoolitaja Ruti Einpalu. Tegelikkuses juhtub sageli, et tagasisidet kardetakse ja käib võistlus – kes kardab rohkem, kas andja või saaja.
Ruti Einpalu: Et tagasisidet anda, tuleb kõigepealt mõista, mis see tagasiside on. Tagasiside andmine on kunst ja parimal juhul tõeline looming.
„Ümbernurga-keerutuste ja kriitika asemel tahame tegelikult sparringupartnerit, tahame saada toetust ja regulaarset infot, et oleme õigel teel,” märgib Einpalu.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.