Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas kinnikiilunud töötaja ummikust välja tuua?
Ruti Einpalu: Et tagasisidet anda, tuleb kõigepealt mõista, mis see tagasiside on. Tagasiside andmine on kunst ja parimal juhul tõeline looming.
Inimesed valetavad, kui ütlevad, et tahavad tagasisidet, kahtlustab juhtimiskoolitaja Ruti Einpalu. Tegelikkuses juhtub sageli, et tagasisidet kardetakse ja käib võistlus – kes kardab rohkem, kas andja või saaja.
„Ümbernurga-keerutuste ja kriitika asemel tahame tegelikult sparringupartnerit, tahame saada toetust ja regulaarset infot, et oleme õigel teel,” märgib Einpalu.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.