Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas tegevuspõhine töötamine toimima panna
Kontori ümberkujundamise edukus sõltub sellest, kui hästi õpetatakse töötajaid ruumi kasutama.
Huvi tegevuspõhise töötamise (activity based working) vastu ei näita raugemise märke. See on protsessile suunatud lähenemine, mis kasutab töökeskkonda organisatsiooni muutmise instrumendina. Analüüsitakse peamiselt tegevusi, aga see pole valmis lahendus.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.