7. juuli 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tõhusa tunnustamise kolm tugisammast

Foto: GraphicStock
Tunnustamisel on oluline osa töötajate püsimisel organisatsioonis, aga millised on eduka programmi põhialused?

Järjest rohkem ettevõtteid peab töötajate tunnustamist strateegia võtmeelemendiks, mõistes selle ülitähtsat rolli organisatsiooni kultuuris, käitumuslike muudatuste tegemisel ning seotuse ja kaasatuse tugevdamisel. Suurimat kasu saavad organisatsioonid, kus pööratakse suurt tähelepanu kolmele peamisele valdkonnale – tunnustamise brändimine, suhtlus töötajatega ja andmeanalüüs.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456