Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Töötaja tunnustamisel on suur mõju
Kõik organisatsioonid, olenemata nende tegevusvaldkonnast või asukohast, näevad vaeva selle nimel, kuidas oma inimesi hoida ja motiveerida, et nad oleksid valmis organisatsiooni heaks panustama.
ISS Eesti Baltikumi personalijuht Helo Tamme
Cicegro Groupi 2014. aastal tehtud uuringus „Suurepärase töö põhjustajad” (inglise keeles „The Drivers of Great Work”) küsiti inimestele valikvastuseid ette andmata, mida nende juhid või organisatsioonid teevad (või võiksid teha), mis paneb neid suurepärast tööd tegema. Ülekaalukalt tuli tulemuseks vastus: tunnustamine.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.