Ümbrikupalkade maksmise trend on viimasel aastal kasvanud – kontrollkäike intensiivistav maksu- ja tolliamet paneb probleemi lahendamisel üha rohkem vastutust töö tellijatele, selgus Äripäevast.

- Foto: Scanpix/Panthermedia
„Kui võrrelda 2016. aastat eelmise aastaga, siis näeme negatiivset trendi – ümbrikupalga saajate arv arv on suurenenud ning seega on probleem süvenev,“ tõdes maksu- ja tolliameti maksuauditi üksuse juht Oscar Õun Äripäeva raadio saates "Maksu- ja tolliamet annab nõu". „Ükski Euroopa riik pole suutnud täna ümbrikupalga probleemi ära lahendada, tegemist on nagu väikest viisi epideemiaga ning eks see ole ka hoiakute küsimus, sest ümbrikupalga saamine tundub inimestele täna just kui normaalsus.“
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.