• 09.10.18, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksuamet laiendab ümbrikupalkadega võitlemisel haaret

Ümbrikupalkade maksmise trend on viimasel aastal kasvanud – kontrollkäike intensiivistav maksu- ja tolliamet paneb probleemi lahendamisel üha rohkem vastutust töö tellijatele, selgus Äripäevast.
Maksuamet laiendab ümbrikupalkadega võitlemisel haaret
  • Foto: Scanpix/Panthermedia
„Kui võrrelda 2016. aastat eelmise aastaga, siis näeme negatiivset trendi – ümbrikupalga saajate arv arv on suurenenud ning seega on probleem süvenev,“ tõdes maksu- ja tolliameti maksuauditi üksuse juht Oscar Õun Äripäeva raadio saates "Maksu- ja tolliamet annab nõu". „Ükski Euroopa riik pole suutnud täna ümbrikupalga probleemi ära lahendada, tegemist on nagu väikest viisi epideemiaga ning eks see ole ka hoiakute küsimus, sest ümbrikupalga saamine tundub inimestele täna just kui normaalsus.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele