• 04.12.18, 00:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui palju maksab töötajate lojaalsus?

Praegusel tööturul on töötajate lojaalsuse hoidmine saanud paljudes valdkondades ettevõtete konkurentsivõime väga oluliseks küsimuseks. Ära läinud töötaja asemel uue palkamine on ajamahukas ja kulu võib küündida tuhandetesse eurodesse, kusjuures sobivat inimest ei pruugi ikka leida.
Kadri Seeder
  • Kadri Seeder
  • Foto: Meeli Küttim
Töötaja puudumise tõttu on tagasilööke töökorralduses ja tulemustes ning suureneb teiste koormus. Kuna tööhõive määr on väga kõrge ja töötuid vähe, tuleb uus töötaja leida töötavate inimeste seast, mis tähendab sageli ka vähemalt 20% võrra paremat palgapakkumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele