Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nihutame personalitöö raame
Tänapäevases juhtimiskultuuris räägitakse palju paindlikkusest nii töökoha, -aja kui ka -ülesannete puhul. Nii on ka personalitöö muutunud administreerivast inimkesksemaks ja paindlikumaks.
Personalijuhid tegelevad organisatsioonides järjest rohkem muudatuste toetamise ja elluviimisega. Selleks et mitte piirduda eri kogemuste lugemisega, kuid olla edukas muudatuste juhtimisel, tuleb aeg-ajalt enda mugavustsoonist välja astuda.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.