Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lihtsad ideed töötajate kaasamiseks
Juhtidel on kiire, töötajad kardavad sõna võtta ja lõpuks kannatab organisatsioonikultuur.
Kõik kuulevad ja loevad, kui oluline on töötajate kaasatus ja kui kasulik see ettevõtte kasumile on, aga ei osata kuskilt alustada. Tegelikult on asi väga lihtne – töötajad tahavad austust.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.