• 10.01.19, 04:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lihtsad ideed töötajate kaasamiseks

Juhtidel on kiire, töötajad kardavad sõna võtta ja lõpuks kannatab organisatsioonikultuur.
Lihtsad ideed töötajate kaasamiseks
  • Foto: Scanpix/Panthermedia
Kõik kuulevad ja loevad, kui oluline on töötajate kaasatus ja kui kasulik see ettevõtte kasumile on, aga ei osata kuskilt alustada. Tegelikult on asi väga lihtne – töötajad tahavad austust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele