• 02.04.19, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kontorita ettevõte

InVision on USA tarkvara-idufirma, mille kõik 700 töötajat teevad kaugtööd – see on firma juhi arvates andnud neile konkurentide ees suure eelise. Personalijuht Mark Frein selgitab, kuidas selline töökorraldus firmas toimib.
Kontorita ettevõte
  • Foto: Photobox/Panthermedia
Kui InVision 2011. aastal loodi, teadis selle tegevjuht ja asutaja Clark Valberg, et konkurentsieelise hoidmiseks tuleb mõelda ja tegutseda loovalt. Google oli veidi varem oma Manhattani kontorisse palju inimesi juurde palganud, mistõttu muutus USA idaranniku tahetud tehnoloogiatalentide värbamine palju raskemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 09:27
Masinõpe tööelus: kuidas andmed otsusteks muutuvad
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele