• 02.04.19, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kontorita ettevõte

InVision on USA tarkvara-idufirma, mille kõik 700 töötajat teevad kaugtööd – see on firma juhi arvates andnud neile konkurentide ees suure eelise. Personalijuht Mark Frein selgitab, kuidas selline töökorraldus firmas toimib.
Kontorita ettevõte
  • Foto: Photobox/Panthermedia
Kui InVision 2011. aastal loodi, teadis selle tegevjuht ja asutaja Clark Valberg, et konkurentsieelise hoidmiseks tuleb mõelda ja tegutseda loovalt. Google oli veidi varem oma Manhattani kontorisse palju inimesi juurde palganud, mistõttu muutus USA idaranniku tahetud tehnoloogiatalentide värbamine palju raskemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele