Autor: Ilona Lott • 28. november 2019
Ainult tellijatele

Tüüpilisimad eksiarvamused tööandja brändi kohta

Eleanor Roosevelt on öelnud: „Õppigem teiste vigadest, sest me ei ela nii kaua, et jõuaksime kõiki vigu ise teha.” Kirjeldame tavalisi möödalaskmisi, mida tööandja mainekujunduses tehakse.

Human Element Solutionsi tegevjuht ja PARE liige Ilona Lott.
Autor: erakogu

Viimase 20 aasta jooksul on brändimine tõusnud organisatsiooni ja sotsiaalse elu keskseks kontseptsiooniks. Paljud personalivaldkonna professionaalid on võtnud kasutusele brändi loomise terminoloogia ja tehnikad, et kasvatada enda strateegilist mõju ja usaldusväärsust. Kuigi alguses keskenduti tööandja kuvandi loomisel peamiselt värbamisele, siis nüüd mõistetakse, et sellisest lähenemisest on kasu kogu töötaja elukaare kujundamisel, kui soovitakse luua ettevõttele pühendunud töötajaskonda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
  • ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
  • ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
  • aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700