Ilona Lott • 28 november 2019
Uudised
Ainult tellijale

Tüüpilisimad eksiarvamused tööandja brändi kohta

Eleanor Roosevelt on öelnud: „Õppigem teiste vigadest, sest me ei ela nii kaua, et jõuaksime kõiki vigu ise teha.” Kirjeldame tavalisi möödalaskmisi, mida tööandja mainekujunduses tehakse.

Human Element Solutionsi tegevjuht ja PARE liige Ilona Lott.  Foto: erakogu

Viimase 20 aasta jooksul on brändimine tõusnud organisatsiooni ja sotsiaalse elu keskseks kontseptsiooniks. Paljud personalivaldkonna professionaalid on võtnud kasutusele brändi loomise terminoloogia ja tehnikad, et kasvatada enda strateegilist mõju ja usaldusväärsust. Kuigi alguses keskenduti tööandja kuvandi loomisel peamiselt värbamisele, siis nüüd mõistetakse, et sellisest lähenemisest on kasu kogu töötaja elukaare kujundamisel, kui soovitakse luua ettevõttele pühendunud töötajaskonda.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDFidele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

    Personaliuudised.ee toetajad:

    Kai Miller
    Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700