Eleanor Roosevelt on öelnud: „Õppigem teiste vigadest, sest me ei ela nii kaua, et jõuaksime kõiki vigu ise teha.” Kirjeldame tavalisi möödalaskmisi, mida tööandja mainekujunduses tehakse.
- Human Element Solutionsi tegevjuht ja PARE liige Ilona Lott. Foto: erakogu
Viimase 20 aasta jooksul on brändimine tõusnud organisatsiooni ja sotsiaalse elu keskseks kontseptsiooniks. Paljud personalivaldkonna professionaalid on võtnud kasutusele brändi loomise terminoloogia ja tehnikad, et kasvatada enda strateegilist mõju ja usaldusväärsust. Kuigi alguses keskenduti tööandja kuvandi loomisel peamiselt värbamisele, siis nüüd mõistetakse, et sellisest lähenemisest on kasu kogu töötaja elukaare kujundamisel, kui soovitakse luua ettevõttele pühendunud töötajaskonda.
Seotud lood
Ettevõtte või sõpruskonna jaoks sündmuse planeerimine ei pea olema peavalu, kus ürituse eestvedaja end peo toimumise ajaks tühjakspigistatud sidrunina tunneb. Restoran Lee ja Lore Bistroo meeskond, kes avas suvel kaks uut põnevat kohta – restorani UMA ja kokteilibaari Lessner –, korraldab just sinu vajadustele vastava õhtu, sätib paika menüü ja kannab hoolt ka meelelahutusliku poole eest.