Eleanor Roosevelt on öelnud: „Õppigem teiste vigadest, sest me ei ela nii kaua, et jõuaksime kõiki vigu ise teha.” Kirjeldame tavalisi möödalaskmisi, mida tööandja mainekujunduses tehakse.

- Human Element Solutionsi tegevjuht ja PARE liige Ilona Lott.
- Foto: erakogu
Viimase 20 aasta jooksul on brändimine tõusnud organisatsiooni ja sotsiaalse elu keskseks kontseptsiooniks. Paljud personalivaldkonna professionaalid on võtnud kasutusele brändi loomise terminoloogia ja tehnikad, et kasvatada enda strateegilist mõju ja usaldusväärsust. Kuigi alguses keskenduti tööandja kuvandi loomisel peamiselt värbamisele, siis nüüd mõistetakse, et sellisest lähenemisest on kasu kogu töötaja elukaare kujundamisel, kui soovitakse luua ettevõttele pühendunud töötajaskonda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ühisüritused väljaspool kontori- või teenindusruume on hea võimalus üksteist paremini tundma õppida ning omavahelist koostööd toetada. Ettevõtte suvepäevad või meeskonnakoolitus koos kevadrännakuga Eestimaa looduses, sportlikult aktiivsed tiimimängud või ajurünnakud ühisel maitsval õhtusöögil aitavad luua ühtekuuluvustunnet ja tugevdavad meeskonnavaimu. Miks mitte vahelduse mõttes võtta ette teekond Ida-Virumaale, kus ootab palju põnevat ja ainulaadset!