Kuid erinevate strateegiate ja tööandja brändingu kampaaniatele keskenduses unustame tihti ühe väga olulise aspekti. Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaardiks ja absoluutselt kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel. Tihti ei mõtle me sellele, et esindame oma ettevõtet või tööandjat ka töövälisel ajal ja oleme seetõttu justkui brändisaadikud. Tegelikkuses kujundame aga 24/7 oma tegude ja sõnadega firma kuvandit. Sellel, kuidas me vabal ajal teistele oma tööst räägime või mida oma sotsiaalmeedia kontodel postitame, on ettevõtte brändingu vaatenurgast väga oluline.
Niisiis võib öelda, et ühe tugeva ettevõtte brändi loomise kõige lihtsamaks ja ka tulemuslikumaks viisiks on oma töötajate professionaalse persoonibrändi arendamine. Sõltumata sellest, mis valdkonnas sa tegutsed, tahavad nii potentsiaalsed kliendid kui ka tulevased töötajad näha ettevõtte brändi taga päris inimesi. Nad usuvad neid päris inimesi ja nende päris sõnumeid palju rohkem, kui nad kunagi usuksid hästi läbimõeldud pressiteadet või osavalt kirjutatud sisuturundusartiklit.