Tööandja bränding on viimastel aastatel olnud nii Eestis kui ka mujal maailmas väga kuum teema. Talendisõda on ammu käimas ning sellel ei paista olevat lõppu. Selge on see, et organisatsioonid peavad pidevalt tegelema tööandja brändi kujundamisega, et olla potentsiaalsete töötajate jaoks atraktiivne.

- Joonis 1. Allikas: Nielsen; Smarp; Technerati; LinkedIn.
Kuid erinevate strateegiate ja tööandja brändingu kampaaniatele keskenduses unustame tihti ühe väga olulise aspekti. Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaardiks ja absoluutselt kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel. Tihti ei mõtle me sellele, et esindame oma ettevõtet või tööandjat ka töövälisel ajal ja oleme seetõttu justkui brändisaadikud. Tegelikkuses kujundame aga 24/7 oma tegude ja sõnadega firma kuvandit. Sellel, kuidas me vabal ajal teistele oma tööst räägime või mida oma sotsiaalmeedia kontodel postitame, on ettevõtte brändingu vaatenurgast väga oluline.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.