Autorid: Olesja Saue, Evelin Org • 12. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart

Tööandja bränding on viimastel aastatel olnud nii Eestis kui ka mujal maailmas väga kuum teema. Talendisõda on ammu käimas ning sellel ei paista olevat lõppu. Selge on see, et organisatsioonid peavad pidevalt tegelema tööandja brändi kujundamisega, et olla potentsiaalsete töötajate jaoks atraktiivne.

Kuid erinevate strateegiate ja tööandja brändingu kampaaniatele keskenduses unustame tihti ühe väga olulise aspekti. Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaardiks ja absoluutselt kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel. Tihti ei mõtle me sellele, et esindame oma ettevõtet või tööandjat ka töövälisel ajal ja oleme seetõttu justkui brändisaadikud. Tegelikkuses kujundame aga 24/7 oma tegude ja sõnadega firma kuvandit. Sellel, kuidas me vabal ajal teistele oma tööst räägime või mida oma sotsiaalmeedia kontodel postitame, on ettevõtte brändingu vaatenurgast väga oluline.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
  • ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
  • ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
  • aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700