Ainult tellijatele
Autorid: Olesja Saue, Evelin Org • 12. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart

Tööandja bränding on viimastel aastatel olnud nii Eestis kui ka mujal maailmas väga kuum teema. Talendisõda on ammu käimas ning sellel ei paista olevat lõppu. Selge on see, et organisatsioonid peavad pidevalt tegelema tööandja brändi kujundamisega, et olla potentsiaalsete töötajate jaoks atraktiivne.

Kuid erinevate strateegiate ja tööandja brändingu kampaaniatele keskenduses unustame tihti ühe väga olulise aspekti. Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaardiks ja absoluutselt kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel. Tihti ei mõtle me sellele, et esindame oma ettevõtet või tööandjat ka töövälisel ajal ja oleme seetõttu justkui brändisaadikud. Tegelikkuses kujundame aga 24/7 oma tegude ja sõnadega firma kuvandit. Sellel, kuidas me vabal ajal teistele oma tööst räägime või mida oma sotsiaalmeedia kontodel postitame, on ettevõtte brändingu vaatenurgast väga oluline.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700