• 17.04.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÜHENDKUNINGRIIK: kehv suhtlemisoskus mõjub ettevõtetele halvasti

Tempo tehtud uurimuse tulemustest selgub, et kehva suhtlemisoskusega töötajate tõttu on kliente kaotanud kolmandik Briti väikesi ja keskmise suurusega ettevõtteid.
ÜHENDKUNINGRIIK: kehv suhtlemisoskus mõjub ettevõtetele halvasti
  • Foto: Unsplash
Puudulike sotsiaalsete oskuste peamised tagajärjed äriettevõtetes on kliendi kaotamine (32%), kaebused kaastöötajatelt (33%) ja tulemuslikkuse vähenemine (31,4%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele