• 17.04.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÜHENDKUNINGRIIK: kehv suhtlemisoskus mõjub ettevõtetele halvasti

Tempo tehtud uurimuse tulemustest selgub, et kehva suhtlemisoskusega töötajate tõttu on kliente kaotanud kolmandik Briti väikesi ja keskmise suurusega ettevõtteid.
ÜHENDKUNINGRIIK: kehv suhtlemisoskus mõjub ettevõtetele halvasti
  • Foto: Unsplash
Puudulike sotsiaalsete oskuste peamised tagajärjed äriettevõtetes on kliendi kaotamine (32%), kaebused kaastöötajatelt (33%) ja tulemuslikkuse vähenemine (31,4%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 10:30
Z-generatsioon seab tööandjatele uued ootused
PwC Eesti personalijuhi Alice Ligi sõnul on noorte tööturule sisenemine tööandjate jaoks paras proovikivi – neil on hoopis teistsugused ootused kui varasematel põlvkondadel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele