• 06.09.21, 05:31

Kuidas kohandada töötajate õppimisvõimalused hajusate tööviisidega?

Sügis on aeg, mil ettevõtetes vaadatakse tõenäoliselt üle ka koolituskavad ja inimeste arendamisvõimalused. Mida panna tähele inimeste arendamisel ajal, kui hajustöö on saanud paljudes organisatsioonides valdavaks tööviisiks?
Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi
  • Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi
  • Foto: Jake Farra
Inimesed on need, kes teevad organisatsioonist organisatsiooni, mistõttu on tööandja üks olulisimaid ülesandeid toetada oma inimeste arengut. Kas osta koolitused või peaks osa inimeste arendamisest moodustama töö käigus õppimine? Enne kui hakata sügisest koolituskava kokku panema, tuleks mõelda, kas vanad harjumused haakuvad ka praeguse töörütmiga ning mida ja kuidas saaks teha teisiti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele