• 26.10.21, 05:48

Kaija Teemägi: palgapäev on nagu nohu – nädala pärast ei mäleta enam üldse, et midagi oli

8. septembril toimunud Palga Päeva konverentsil arutasid personalieksperdid, kuidas on muutunud töötamisviisid, mida on muudetud tasusüsteemides ja millest on palgamaksmisel loobutud.
Sirli Spelman (vasakul) ja Kaija Teemägi Palga Päeva konverentsil
  • Sirli Spelman (vasakul) ja Kaija Teemägi Palga Päeva konverentsil
  • Foto: Raul Mee
Kogemust jagasid Kaubamaja teenindus- ja personalidirektor Piret Mårtensson, Alexela personalijuht Katrin Püks ning Elisa Eesti personalivaldkonna juht Kaija Teemägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele