Kaija Teemägi: palgapäev on nagu nohu – nädala pärast ei mäleta enam üldse, et midagi oli
8. septembril toimunud Palga Päeva konverentsil arutasid personalieksperdid, kuidas on muutunud töötamisviisid, mida on muudetud tasusüsteemides ja millest on palgamaksmisel loobutud.
Sirli Spelman (vasakul) ja Kaija Teemägi Palga Päeva konverentsil
Foto: Raul Mee
Kogemust jagasid Kaubamaja teenindus- ja personalidirektor Piret Mårtensson, Alexela personalijuht Katrin Püks ning Elisa Eesti personalivaldkonna juht Kaija Teemägi.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.