• 09.02.22, 15:53

Värbamiskogemused, mis tapsid tööandja brändingu

Tööandja brändingu tegemiseks on mitmeid meetodeid ja kanaleid, kuid liiga sageli vaadatakse mööda organisatsiooni väärtustest ja tavadest. Organisatsioonikultuur on aga tööandja brändingu A ja O.
Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
  • Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
Tööandja bränding muudab organisatsiooni tipptalentide jaoks ihaldusväärseks. Eks ikka selleks, et nad oleksid nõus andma vähemalt 33% oma ajast organisatsioonidele, mille omanikeringi nad enamasti ei kuulu. Tööandja brändingut saab teha mitmesuguste tegevuste ja kanalite kaudu alates organisatsiooni enda veebisaidist, sotsiaalmeediast, tööportaalidest, tööandja taustauuringu platvormidest, reklaamidest ja professionaalsetest veebikogukondadest kuni värbamisürituste ja soovitusprogrammideni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele