• 09.02.22, 15:53

Värbamiskogemused, mis tapsid tööandja brändingu

Tööandja brändingu tegemiseks on mitmeid meetodeid ja kanaleid, kuid liiga sageli vaadatakse mööda organisatsiooni väärtustest ja tavadest. Organisatsioonikultuur on aga tööandja brändingu A ja O.
Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
  • Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
Tööandja bränding muudab organisatsiooni tipptalentide jaoks ihaldusväärseks. Eks ikka selleks, et nad oleksid nõus andma vähemalt 33% oma ajast organisatsioonidele, mille omanikeringi nad enamasti ei kuulu. Tööandja brändingut saab teha mitmesuguste tegevuste ja kanalite kaudu alates organisatsiooni enda veebisaidist, sotsiaalmeediast, tööportaalidest, tööandja taustauuringu platvormidest, reklaamidest ja professionaalsetest veebikogukondadest kuni värbamisürituste ja soovitusprogrammideni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.10.25, 10:28
Ehitades tulevikku: Baltic Workboats ja töötukassa loovad Saaremaa laevaehituse uut põlvkonda
Saaremaal Nasva alevikus asuv Baltic Workboats AS (BWB) on Eesti laevaehituse sümbol. Ettevõtte tehases valmivad maailmatasemel laevad, mis seilavad Lääne- ja Vahemerel, Mustal ja Kaspia merel ning kuuluvad enam kui 25 riigi laevastikesse Euroopast Aasiani ja Põhja-Ameerikani. Kuid iga tipptehnoloogilise laeva taga on inimesed, kuldsete kätega oskustöölised, kes oma valdkonda tunnevad ning merekeskkonna eripäradega arvestada teavad. Oma osa selles, et BWB tehnoloogiline areng hoogsalt jätkuda saab, on Eesti Töötukassal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele