• 09.02.22, 15:53

Värbamiskogemused, mis tapsid tööandja brändingu

Tööandja brändingu tegemiseks on mitmeid meetodeid ja kanaleid, kuid liiga sageli vaadatakse mööda organisatsiooni väärtustest ja tavadest. Organisatsioonikultuur on aga tööandja brändingu A ja O.
Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
  • Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
Tööandja bränding muudab organisatsiooni tipptalentide jaoks ihaldusväärseks. Eks ikka selleks, et nad oleksid nõus andma vähemalt 33% oma ajast organisatsioonidele, mille omanikeringi nad enamasti ei kuulu. Tööandja brändingut saab teha mitmesuguste tegevuste ja kanalite kaudu alates organisatsiooni enda veebisaidist, sotsiaalmeediast, tööportaalidest, tööandja taustauuringu platvormidest, reklaamidest ja professionaalsetest veebikogukondadest kuni värbamisürituste ja soovitusprogrammideni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.08.25, 12:29
Roosta Puhkekülast on saanud aastaringne meeskondade lemmik
Kujutlege ette tööpäeva, kus meeskonnakoolitus või koosolek tähendab slaidide ja kohvipauside kõrval rahu ning männimetsa vaikuses tehtud otsuseid. Ühist lõbusat olekut mitte kontoriseinte vahel, vaid loodusmatkal või saunakuumuses. Just sellist mõnusat ja innustavat keskkonda pakub Roosta Puhkeküla septembrist maini, mil suvine suurem sagimine on möödas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele