• 05.01.24, 09:52

Marit Alaväli soovitab: mida ja miks värvates mõõta

Värbamisprotsessi efektiivsusel on otsene mõju ettevõtte tulemustele, kirjutab esimese Eestis loodud värbamistarkvara ettevõtte Recrur asutaja ja tegevjuht Marit Alaväli.
Kui organisatsioonil on siht selge, siis saab seada ka värbamises eesmärgid, hakata kujundama värbamise strateegiaid ja plaane ning seeläbi töötada välja mõõdikud, kirjutab värbamisekspert Marit Alaväli.
  • Kui organisatsioonil on siht selge, siis saab seada ka värbamises eesmärgid, hakata kujundama värbamise strateegiaid ja plaane ning seeläbi töötada välja mõõdikud, kirjutab värbamisekspert Marit Alaväli.
  • Foto: Jake Farra
Väga tavapärane on mõõta ettevõtetes ja organisatsioonides tegevusi, mis otseselt mõjutavad seatud eesmärke – müük, turundus, tootmismaht, finantstulemused jne. Personalitööga seotud tegemisi ja toimetamisi nähakse veel praegugi paljudes ettevõtetes tugiteenustena ning paraku ei saada aru selle nn tugiteenuse tähtsusest ja otsesest mõjust organisatsiooni eesmärkide täitmisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.25, 11:26
Tervisehüved ei ole "üks pakett kõigile": kuidas muuta tervisekindlustuse kulu päriselt investeeringuks?
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele