Autor: Marit Alaväli • 5. jaanuar 2024

Marit Alaväli soovitab: mida ja miks värvates mõõta

Värbamisprotsessi efektiivsusel on otsene mõju ettevõtte tulemustele, kirjutab esimese Eestis loodud värbamistarkvara ettevõtte Recrur asutaja ja tegevjuht Marit Alaväli.
Kui organisatsioonil on siht selge, siis saab seada ka värbamises eesmärgid, hakata kujundama värbamise strateegiaid ja plaane ning seeläbi töötada välja mõõdikud, kirjutab värbamisekspert Marit Alaväli.
Foto: Jake Farra

Väga tavapärane on mõõta ettevõtetes ja organisatsioonides tegevusi, mis otseselt mõjutavad seatud eesmärke – müük, turundus, tootmismaht, finantstulemused jne. Personalitööga seotud tegemisi ja toimetamisi nähakse veel praegugi paljudes ettevõtetes tugiteenustena ning paraku ei saada aru selle nn tugiteenuse tähtsusest ja otsesest mõjust organisatsiooni eesmärkide täitmisele.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456