• 17.10.24, 11:00

Jürgen Jalakas: juhi ja töötaja väärtuslik vaikimisaeg

Juhil tuleks oma tiimiliikmetega regulaarselt üks ühele vestelda. Ja seda nii, et kohtumisel jääb vaikuse tekkimiseks aega, kirjutas Äripäevas Tele2 ärikliendi üksuse juht Jürgen Jalakas.
“Isegi kogenud juhina võib olla raske jooksult haarata kolleegide mõtteid ja muresid, sest sageli on inimesed tegelikkuse varjamises väga head,” kirjutab Tele2 ärikliendi üksuse juht Jürgen Jalakas.
  • “Isegi kogenud juhina võib olla raske jooksult haarata kolleegide mõtteid ja muresid, sest sageli on inimesed tegelikkuse varjamises väga head,” kirjutab Tele2 ärikliendi üksuse juht Jürgen Jalakas.
  • Foto: Erakogu
Vaimse tervise teemadest on aastatega rohkem rääkima hakatud, mis on igati kiiduväärt, sest see toetab inimeste püüdlust leida tasakaal oma erinevate rollide vahel. Kas inimesed selle tulemusena end ka oma juhtidele rohkem avavad, on aga küsitav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele