• 14.03.16, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas töötada välja ühtset väärtuspakkumist

Kuidas luua töötaja väärtuspakkumist, kui ettevõttes töötab väga erinevate ametirühmade esindajaid?
Väga erinevate ametirühmade esindajate puhul tuleks alustada eri sihtrühmade kaardistamisega ja kirjeldada väärtuspakkumisi sihtrühmati.
  • Väga erinevate ametirühmade esindajate puhul tuleks alustada eri sihtrühmade kaardistamisega ja kirjeldada väärtuspakkumisi sihtrühmati.
  • Foto: graphicstock.com
Tööandja mainekujunduse tuumaks on ettevõtte lubadus töötajatele ehk töötaja väärtuspakkumine. See sisaldab nii materiaalseid kui ka mittemateriaalseid hüvesid, organisatsioonikultuuri, juhtimispraktikaid ja väärtusi, mida seostatakse konkreetse tööandjaga nii organisatsiooni sees kui ka väljaspool.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 14:23
Mobiilne kokteilibaar Booze Mule tuleb kohale ja tõmbab sündmuse käima
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele