• 20.05.16, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötaja: kõiketeadja juht väsitab

Sotsiaalministeeriumi digitaalvõimekuse juht Imbi Kivi-Sild on 27 aastat töötanud kaheksa juhi alluvuses. Täna rääkis ta Pärnus juhtimiskonverentsil „Juht kui õpetaja”, milliseid omadusi ta juhi juures hindab.
Töötaja: kõiketeadja juht väsitab
  • Foto: Urmas Kamdron
Kivi-Silla sõnul tunneb hea juht töötajate tegemiste vastu huvi, seab nende tööle ootused ja eesmärgid, kuid annab neile piisavalt vabadust nende eesmärkide täitmiseks. „Enamik mu juhte on need kriteeriumid täitnud, kuid on ka erandeid olnud,” rääkis ta. Näiteks töötas ta lühikest aega juhi alluvuses, kes teadis ise kõike paremini ja andis täpsed juhised, kuidas midagi tegema peab. „See oli väsitav, mulle ei sobinud selline koostöö,” rääkis Kivi-Sild. „On demotiveeriv, kui juht teab kõike kõige paremini. Mulle ei sobi töötada koos autokraadiga, see on väsitav.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele