Ainult tellijatele
13. september 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sotsiaalmeedia kui sotsiaalse kapitali kandja

Karmeli Laugen
„Ütle mulle, kes on sinu sõbrad ja ma ütlen, kes oled sina ise”. See tuntud vanasõna ilmestab suurepäraselt tänapäeval sotsiaalmeedias kajastatavat infot. Nii kasutataksegi sotsiaalmeediat taustauuringu ühe meetodina.

Sotsiaalmeedia on vahend, tänu millele saame teada oma tutvusringkonda kuuluvate inimeste (kolleegid, sõbrad, juhututtavad, klassi-, trennikaaslased jne) päevarutiini – mida keegi sööb, millal magab, reisil käib või trenni teeb ning arvamusavaldusi enda ja teiste elu erinevate aspektide kohta: kes millise poliitikuga rahul(olematu) on, kellel on oma rahva pärast häbi, kes millist looma armastab, kes valesti parkijaid hukka mõistab jne.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230