• 13.09.16, 17:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalmeedia kui sotsiaalse kapitali kandja

„Ütle mulle, kes on sinu sõbrad ja ma ütlen, kes oled sina ise”. See tuntud vanasõna ilmestab suurepäraselt tänapäeval sotsiaalmeedias kajastatavat infot. Nii kasutataksegi sotsiaalmeediat taustauuringu ühe meetodina.
Karmeli Laugen
  • Karmeli Laugen
Sotsiaalmeedia on vahend, tänu millele saame teada oma tutvusringkonda kuuluvate inimeste (kolleegid, sõbrad, juhututtavad, klassi-, trennikaaslased jne) päevarutiini – mida keegi sööb, millal magab, reisil käib või trenni teeb ning arvamusavaldusi enda ja teiste elu erinevate aspektide kohta: kes millise poliitikuga rahul(olematu) on, kellel on oma rahva pärast häbi, kes millist looma armastab, kes valesti parkijaid hukka mõistab jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele