Ainult tellijatele
9. detsember 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Noortele mõeldud tööandja bränding toob väärtuslikku järelkasvu

Tele2 kommunikatsioonijuht Egle Merbach
Autor: Helena Evert, Tele2 Eesti personalidirektor
Aasta algul liitusid Tele2-ga kolm ambitsioonikat noort, et võtta karjääriredeli asemel lift, sõita vahepeatusteta tipu lävele ja täita telekomiettevõte raamidest väljas ideedega. Tele2 personalidirektor räägib, miks otsustati korraldada konkurss Eesti parimale praktikakohale, kuidas algul otsitud ühest ametiõppijast sai kolm. Väljavalitud jagavad muljeid, milliseid ülesandeid unikaalne praktikaprogramm on neile poole aastaga esitanud.

„Tudeng võetakse praktikale, talle näidatakse rahvusvahelise ettevõtte otsustusprotsesside köögipoolt ja tema arvamus on teistega võrdväärne – sellist võimalust 24-aastasena tavaliselt ei avane,” on nüüdseks kuus kuud Tele2 tegevjuhi Argo Virkebau isikliku praktikandina töötanud Anton Savitš (24) veendunud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230