• 20.06.19, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tagasiside on ülehinnatud – töötajad vajavad hoopis tähelepanu

Kuigi tagasiside võib olla kasulik kahju toovate vigade korrigeerimiseks, ei ole see parim meetod aitamaks töötajal hiilata.
Tagasiside on ülehinnatud – töötajad vajavad hoopis tähelepanu
  • Foto: Pixabay
See, kuidas inimestele tagasisidet anda, on praegu üks kuumemaid teemasid ärivaldkonnas. Argumendid radikaalse siiruse ja ilustamata läbipaistvuse poolt on omamoodi ärplevad. Need justkui vihjavad, et ainult parimad ja julgeimad meist suudavad enesekindlalt nende tõdedega silmitsi seista; et need, kes kohkuvad tagasi mõtte ees töötada pideva hindamise kliimas, on keskpärased; ja kui meie juhtidena võime kolleegidele otsa vaadates silmagi pilgutamata nende vead välja laduda, siis näitab see ausameelsust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele