Tänasest, 11. veebruarist käivitab CV-Online üle-eestilise sotsiaalkampaania „Rohkem kui lihtsalt amet”, mille eesmärk on julgustada inimesi pöörama tähelepanu erinevate rollide tasakaalule elus ja julgustada inimesi neid rolle julgemalt näitama ning nende eest seisma ka töökeskkonnas.
Olgugi et värbamispartner CV.ee puutub iga päev kokku inimeste värbamisega just tööalasesse rolli, liigub tööturg üha enam selle poole, et värvatakse ennekõike inimest, mitte ametit. Ja inimeseks olemine tähendab, et oleme tööl inimestega, kes on lisaks müügijuhi ametile ka näiteks kellegi poeg, sõber, isa, tervisesportlane, koorilaulja, humorist, kokandusfänn jne.
Seotud lood
Suurima arvu tööpakkumisi leiad CV.ee tööportaalist – kinnitavad 2025. aasta värsked andmed.