• 11.02.20, 07:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab üle-eestiline sotsiaalkampaania „Rohkem kui lihtsalt amet”

Tänasest, 11. veebruarist käivitab CV-Online üle-eestilise sotsiaalkampaania „Rohkem kui lihtsalt amet”, mille eesmärk on julgustada inimesi pöörama tähelepanu erinevate rollide tasakaalule elus ja julgustada inimesi neid rolle julgemalt näitama ning nende eest seisma ka töökeskkonnas.
Algab üle-eestiline sotsiaalkampaania „Rohkem kui lihtsalt amet”
  • Foto: Pixabay
Olgugi et värbamispartner CV.ee puutub iga päev kokku inimeste värbamisega just tööalasesse rolli, liigub tööturg üha enam selle poole, et värvatakse ennekõike inimest, mitte ametit. Ja inimeseks olemine tähendab, et oleme tööl inimestega, kes on lisaks müügijuhi ametile ka näiteks kellegi poeg, sõber, isa, tervisesportlane, koorilaulja, humorist, kokandusfänn jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.04.25, 11:05
Suurim valik tööpakkumisi on CV.ee tööportaalis
Suurima arvu tööpakkumisi leiad CV.ee tööportaalist – kinnitavad 2025. aasta värsked andmed.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele