Autor: Personaliuudised.ee • 11. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Algab üle-eestiline sotsiaalkampaania „Rohkem kui lihtsalt amet”

Tänasest, 11. veebruarist käivitab CV-Online üle-eestilise sotsiaalkampaania „Rohkem kui lihtsalt amet”, mille eesmärk on julgustada inimesi pöörama tähelepanu erinevate rollide tasakaalule elus ja julgustada inimesi neid rolle julgemalt näitama ning nende eest seisma ka töökeskkonnas.

Autor: Pixabay

Olgugi et värbamispartner CV.ee puutub iga päev kokku inimeste värbamisega just tööalasesse rolli, liigub tööturg üha enam selle poole, et värvatakse ennekõike inimest, mitte ametit. Ja inimeseks olemine tähendab, et oleme tööl inimestega, kes on lisaks müügijuhi ametile ka näiteks kellegi poeg, sõber, isa, tervisesportlane, koorilaulja, humorist, kokandusfänn jne.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
  • ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
  • ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
  • aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700