Algab üle-eestiline sotsiaalkampaania „Rohkem kui lihtsalt amet”
Tänasest, 11. veebruarist käivitab CV-Online üle-eestilise sotsiaalkampaania „Rohkem kui lihtsalt amet”, mille eesmärk on julgustada inimesi pöörama tähelepanu erinevate rollide tasakaalule elus ja julgustada inimesi neid rolle julgemalt näitama ning nende eest seisma ka töökeskkonnas.
Autor: Pixabay
Olgugi et värbamispartner CV.ee puutub iga päev kokku inimeste värbamisega just tööalasesse rolli, liigub tööturg üha enam selle poole, et värvatakse ennekõike inimest, mitte ametit. Ja inimeseks olemine tähendab, et oleme tööl inimestega, kes on lisaks müügijuhi ametile ka näiteks kellegi poeg, sõber, isa, tervisesportlane, koorilaulja, humorist, kokandusfänn jne.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.