Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
15 võimalust, kuidas võita tööotsijate südameid karjäärimessil
Eesti suurim karjääriüritus Võti Tulevikku toimus sel aastal 3.–5. märtsil. Instari tiim käis samuti uudistamas, kuidas läheb organisatsioonidel uute töötajate värbamisega ja milliseid värskeid lahendusi oli tähelepanu köitmiseks välja mõeldud.
Me ei pidanud pettuma! Juba sisenedes oli tunda magusate vahvlite, pannkookide ja isegi popkorni lõhna. See kruvis kohe meie ootused üles. Pärast põhjalikku tiiru messialal oli rõõm tõdeda, et kohal oli väga palju tublisid tööandjaid. Lisaks meeldivatele lõhnadele hakkasid silma paljud ägedad messiboksid. Tänavu oli messil kohal üle 100 ettevõtte, kelle kõigi eesmärk oli 3500–5000 külastava noore hulgast leida just oma noored talendid.
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.