• 20.04.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 töötajate muret eriolukorras, mida iga juht peaks mõistma

TINYpulse tegi küsitluse, milles uuriti sadadelt USA töötajatelt erinevatest valdkondadest, millised on põhilised mured koroonaviiruse pandeemiaga seoses.
10 töötajate muret eriolukorras, mida iga juht peaks mõistma
  • Foto: Pixabay
10 peamist töötajate muret eriolukorras
1. Kriisi mõju ettevõttele – 20%
2. Töökoha säilimine – 14%
3. Tänulikkus/positiivsus – 13%
4. Turvalisus, nakkuse vältimine töökohal – 11%
5. Kodus töötamise tulemuslikkus – 8%
6. Ei ole muresid – 7%
7. Kommunikatsiooniprobleemid – 6%
8. Majanduse olukord, olukord maailmas – 6%
9. Enda ja pere tervis – 6%
10. Lastehoid – 4%

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele