Lugeja küsimusele tööle tagasi mineku kohta vastab Tööinspektsiooni nõustamisjurist Ene Olle.
Eriolukorra tõttu oli restoran kinni poolest märtsist aprilli lõpuni, sest ei lubatud kliente saalis teenindada. Töötaja tööks oli just klientide teenindamine saalis. Mai keskpaigast hakkab restoran taas kliente vastu võtma ja tööandja kutsus töötaja tagasi tööle. Samas ei ole koroonaviiruse oht täiesti möödas ning töötajal on kodus väiksed lapsed ja vanemad, kes kuuluvad riskirühma. Töötaja küsib, kas ta siiski peab tööle minema ja väidab, et tööandjal pole niikuinii veel täies mahus tööd anda. Kas töötaja võiks nõuda tööandjalt, et ta hoiaks töötajat veel tööootel ja kutsuks tööle need, kellel väikseid lapsi pole?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.