• 18.05.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apranga personalijuht: kriisieelne olukord ei tule samal kujul tagasi

Olukorda, mis märtsikuus tekkis, ei osanud keegi meist ette näha ja kõigil tuli kiiresti kohaneda muutunud oludega. Apranga personalijuht Helena Laus ütleb, et nüüd tagasi vaadates saab öelda, et see 1,5 kuud ja praegune kriisist väljumine on olnud meeskonna jaoks sujuv. Võti oli heas sisekommunikatsioonis, meeskonnatöös ja tegevusplaanis.
Apranga tiimi koosolek Zoomis
  • Apranga tiimi koosolek Zoomis
  • Foto: Reelika Vainola
Laus selgitab, et turvalise ja ohutu töökoha tagamise ning ennetusmeetmete kasutamisega alustati kohe, kui eriolukord välja kuulutati. „Koostasime personali jaoks juhendid, kus panime rõhku psühhosotsiaalsetele ja bioloogilistele ohuteguritele, isikukaitsevahenditele ning jagasime videoid ja nõuandeid, kuidas tulla toime tekkinud stressiga ning kuidas sisustada ootamatult tekkinud vaba aega.ˮ

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele